2015/04/03

Wiosennie - okulary z różami | DIY


Witajcie po chwilowej przerwie od dodawania postów. Jak wam mijają przygotowania do świąt ?
Stroiki wielkanocne przygotowane? jajka pomalowane?  
Ja jako że jestem z dala od rodziny, w tym roku odpuszczam sobie jakiekolwiek świętowanie,
jajeczka, rzeżuchy i wszechobecne wszędzie indziej ozdoby.
Święta bez rodziny to żadne święta, więc nie stwarzam sztucznej atmosfery,
wracając do dzisiejszego postu - choć wiosnę kalendarzową już mamy,
 z utęsknieniem wyczekuję pogody jaka powinna jej towarzyszyć... 
Stąd pomysł na dzisiejszą przeróbkę - różane okulary, które są
niezmiernie proste i szybkie w wykonaniu, sami zobaczycie.
Mam nadzieję, że w niedługim czasie będę mogła w końcu je założyć. 




Do przeróbki wykorzystałam wcześniej zakupione różyczki przeznaczone do dekorowania zaproszeń,
dzięki temu zaoszczędziłam dużo na czasie, ale równie dobrze można je wykonać
samemu z masy fimo. Następnym krokiem było odcięcie górnego drucika od okularów 
( nie musi być to wykonane mega dokładnie później i tak przykleimy w te miejsca różyczki).
Następnym i ostatnim krokiem jest przyklejenie różyczek, ja zrobiłam od największej do najmniejszej, chwila moment i gotowe,






4 komentarze: