2014/12/25

Chanell lollipops


Halo,
Jak się macie po świętach ? U mnie mijają niesamowicie szybko.
Korzystając z wolnego dnia zrobiłam kilka rzeczy, 
jedną z nich jest koszulka którą pokażę w tym poście.
 Robiąc zakupy w ikei natknęłam się na pisaki do tkanin, kosztowały za całe opakowanie tyle co jedna sztuka w sklepie plastycznym, więc się skusiłam.
To moje pierwsze pisaki więc nie wiele się znam, ale chyba jednak pozostanę fanką farbek.










Co o niej sądzicie?
Zapraszam na FACEBOOK 

P.




6 komentarzy:

  1. Ale swietne pisaki, ja musze w koncu kupic farbki, milego tworzenia i weolych swiat ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. super koszulka
    Zapraszam do mnie, u mnie post o świątecznych ciastkach. http://lap-stajla.blogspot.com/2014/12/inne-christmas-cake-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne pastele, świetna stylizacja świąteczna ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń