2017/08/24

Letnie sandałki z chwostami i pomponami


Właśnie relaksuję się na sofie, patrze w okno szaro, zimno, deszczowo... wspominam wczorajszy dzień - ciepło, słonecznie, grill nad rzeką... taka zmiana...
To właśnie wczoraj powstał pomysł na te oto sandałki, na pewno widziałyście takie podobne, ja widziałam już kupę takich przeróbek, lecz zawsze jakoś nie pasowały do mojego stylu, aż tu nagle wczoraj wyciągnęłam stare, znudzone sandałki i stwierdziłam że trzeba je jakoś odmienić. 
Tak po prostu, szykując się do wyjścia i to właśnie 5 min przed wyjściem zaczęłam tą oto przeróbkę. Stwierdziłam że fajnie wyglądały by takie kolorowe sandałki w zestawieniu ze spódnicą w tropikalny wzór, a że kolorowe pomponiki miałam już dawno w domu, stwierdziłam czemu nie? 
Jest to bardzo szybka przeróbka, nie kosztowna a przedłużenie "życia" starych sandałków przynajmniej o sezon, to już coś :)



CZEGO POTRZEBUJESZ:
- kolorowe pompony
-chwosty
-klej typu kropelka lub na gorąco



Przyszykuj pompony i chwosty, ja użyłam chwostów ze starych kolczyków , jeśli nie posiadasz takich, możesz je zrobić samodzielnie ( zobacz wcześniejszy post) za pomocą wybranego kleju,
poprzyklejaj pompony wraz z chwostami do butów. Gotowe :)


Miłego wieczoru kochani!

sandałki - mohito + diy
spódnica - h&m
bikini - h&m




7 komentarzy:

  1. Ha! nie od parady mówią że deszczowe dni to płodne dni pełne twórczości bo z braku innych możliwości mamy pomysły na takie śliczne przeróbki , świetne sandałki i super w nich wyglądasz , ogólnie piękne zdjęcia <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak te sandałki były modne już jakiś czas temu. Mi osobiście się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandałki ciągle na czasie! Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory na tych sandałkach :) Takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sandałki! A mnie się bardzo podobają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń