2015/06/23

Tropikalne trampki | malowanie farbami



Dobry wieczór kochani, mam chwilkę dla siebie więc pokażę wam co zrobiłam na tygodniu,
a mianowicie trampki w tropikalny wzór.
Pierwszy zamysł na nie był nieco inny, ale są jakie są są moje, nie powtarzalne ,
 oryginalne i o to właśnie chodzi w tworzeniu czegoś samemu! :)




Na początku naszkicowałam wzór moim niezawodnym permanentnym mazakiem,
 następnie pokolorowałam farbkami akrylowymi.


Moje trampki postanowiłam przyozdobić warkoczykiem, kupiłam więc odpowiedni sznurek
i zabrałam się za plecienie. Gotowy warkocz przykleiłam klejem typu kropelka tuż nad podeszwą.
Resztę sznurka użyłam jako sznurówki,
i oto efekt moich wypocin 









Mam nadzieję że komuś się podobają,
Miłego wieczoru! ja lecę szyć ...




16 komentarzy:

  1. wow, lece po trampki, sznurek i robie identyczne! są genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. są na prawdę świetne i podoba mi się ta obramówka:) pozdrawiam [www.imaginexstuff.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! są genialne! baaardzo mi się podobają <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra!!! baaaardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowałaś mnie! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się pomysł ze sznurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, letnie buty! Pomysł ze sznurkiem jest świetny :) Kreatywność na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym mieć takie zdolności :) butki wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sposób na przykład na odnowienie starych butów.

    OdpowiedzUsuń