2017/11/24

Aranżacja stolika kawowego IKEA Liatorp | Ramki z mchem


Dziś pokażę wam jak udekorowałam stolik w moim salonie, bardzo długo zajęło mi wymyślenie co by tam wsadzić do  środka, tym bardziej że w internecie nie znalazłam zbyt wielu inspiracji.
   Zależało mi żeby dekoracja pasowała na każdy sezon ale zarazem była oryginalna. 
Na początku myślałam o całej dekoracji z sukulentów, ale nie mogła bym połączyć ich z mchem,
a taki pustynny styl nie za bardzo pasował by mi do reszty salonu, żywe rośliny wymagały by również odpowiedniego podłoża i opieki, to wszystko warto zawsze przemyśleć.
Postawiłam więc na suszony mech, sztuczne roślinki i kamienie, a żeby nie było "za bogato"
puste ramki uzupełniają wolną przestrzeń.

 Zdaję sobie sprawę że nie każdy posiada taki stolik, ale jak zwykle chciała bym abyście się zainspirowali do działania, może takie ramki pasowały by wam w innym miejscu? a może na ścianie hmm? 





 Jak widzicie do ramek poprzyklejałam plastikowe tacki, zostały mi po jakiś warzywach :)
a w nich umieszczałam roślinki, mech i kamyki







 co myślicie o takiej dekoracji?
Życzę wam miłego dnia a ja lecę upolować coś na black friday :)


6 komentarzy:

  1. Wspaniała dekoracja :) A swoją drogą super stolik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! ten stolik skradl moje serce od pierwszego wejrzenia ! :D ^^

      Usuń
  2. Świetny stolik! Z takimi dekoracjami wygląda o niebo lepiej, ale sam w sobie też jest niezły :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Twoja pomysłowość mnie zaskakuje. Świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń