2017/03/29

Knot pillow - instukcja DIY krok po kroku


Jak ja się cieszę że znalazłam czas na napisanie postu, przy tym niesamowicie się wyciszam, relaksuję , serio! Dziś pokażę wam jak wykonać modną, mega dekoracyjną, oryginalną  poduchę  - supeł, niestety mimo tym wszystkim zaletom, przy jej wykonywaniu,  musisz posiadać dość spore pokłady cierpliwości. Szycie poduchy nie zajmuje wiele czasu ale napełnienie jej i "splątanie" to kwestia nawet dwóch godzin - tak było w przypadku mojej pierwszej poduchy, przyznaję - z nerwów rzucałam ją w kąt kilka razy, ale się nie poddałam, mam już dwie a planuję kolejną!





CZEGO POTRZEBUJEMY:

- kawałek elastycznej tkaniny o wymiarach 3m x 30cm ( w moim przypadku - polar)
- wkład do poduszek 
- butelka po półtoralitrowym napoju
-cienka rurka / kij lub inny przedmiot tego typu



Z tkaniny wycinamy pas długi na 3 metry, szeroki na 30cm lub 2x pas 1,5m x 30cm . Decydując się na dwa kawałki tkaniny, będzie Ci łatwiej napełnić poduszkę, ale będzie wyglądać mniej atrakcyjnie, ze względu na późniejszy szew. Gdy paski mamy już wycięte, składamy je wzdłuż na pół i zszywamy, tak powstał nam długi lub dwa krótsze tunele, które musimy wypełnić.


Utnij butelkę z dwóch stron, jedną stronę tunelu zaszyj, drugą naciągnij na butelkę, tunel naciągnij na nią praktycznie do końca szwu , wkład wsadzaj do butelki a za pomocą rurki popychaj dalej.
Jeżeli wybrałeś sposób z dwoma kawałkami, musisz je teraz zszyć ręcznie, razem ze sobą, tak by tworzyły jedną całość.

Poduszkę pozostaje już tylko splątać w supeł, nie przejmuj się jeśli na początku nie będzie Ci wychodziło, próbuj dalej jak ja a nie pożałujesz.

Splatanie krok po kroku:












Mam nadzieję że instrukcja jest czytelna i przyda się wam!
Pozdrawiam!




9 komentarzy:

  1. Kreatywność górą! Super:) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna podusia!! Rewelacyjny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog świetny, natomiast poduszka cudowna :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł :)
    Zapraszam do mnie http://mintroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to świetnie wygląda :) Bardzo oryginalnie i kreatywnie. Na początku przeczytałam "kot pillow", pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) hehe no tak zastanawiam się nad polską nazwą supeł poduszka? jakos knot mi bardziej pasuje :D :D

      Usuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda ale pytanie, czy jest to rozwiązanie praktyczne? W sumie to bardziej jest poduszka ozdobna bo nie wyobrażam sobie na niej leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy co kto lubi :)to prawda poducha bardziej dekoracyjna, ale ja rowniez podkladam pod glowe lub nogi;))

      Usuń