2014/10/12

Iphone case diy - Przeźroczysta obudowa z wymiennymi grafikami


Jak zrobić samemu obudowę do telefonu z ulubionym motywem? Jedna odbudowa, wiele możliwości? TAK i sprawa jest prosta, może już widziałyście, a jak nie zobaczycie w dzisiejszym poście. Potrzebujemy jedynie przeźroczyste etui i wydrukowane obrazki które wcześniej wybraliśmy. 






Przygotowałam przeźroczyste etui (kupione na allegro za kilka złotych) odrysowałam na zwykłej białej kartce, a następnie wycięłam, tak powstał szablon do odrysowywania. 
Następnie przygotowałam arkusze z wydrukowanymi przeze mnie obrazkami, pamiętajmy żeby mniej więcej dopasować rozmiar wydruku, żeby motyw nie był za duży lub co gorzej za mały.
Na każdym z nich odrysowywałam z szablonu kształt mojego telefonu, następnie powycinałam .
Co do papieru- ja wydrukowałam go na zwykłych kartkach, najlepiej jest użyć papieru do fotografii,
jest on sztywniejszy i bardziej wytrzymały.



Jeśli już kiedyś robiłyście taką obudowę, lub zamierzacie robić, pochwalcie się ! chętnie pooglądam wasze pomysły. Mam nadzieje że moje  wam się spodobały i ktoś się nimi zainspiruje :)

Pozdrawiam wasza P. 




16 komentarzy:

  1. Pomysł z obudowami jest świetny - niskim kosztem wiele ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, tylko szkoda, że nie posiadam Iphone :( Zapamietam DIY i moze w przyszłosci uda mi sie cos takiego zrobić :)
    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tym pomyśle, ale nigdy chyba nigdzie nie było napisane jak to wykonać dokładnie. Zawsze myslałam że telefon sobie tylko zniszczymy bo klej etc, a tu przezroczytsa obudowa! Kochana oświeciłaś mnie haha :D Na pewno coś wykombinuje na swoj telefon bo pomysł jest nieziemska, DZIĘKI ♥ Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę bardzoo! pokazuj efekty to i ja się może jakos zainspiruje :D

      Usuń
  4. Świetny pomysł, a przede wszystkim alternatywa na wydawanie pieniędzy na dziesiątki obudów. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł genialny ! :) szkoda, że ja mam pokrowiec kaburę, a nie silikonowy na pewno bym się pobawiła ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł genialny :) Widziałam już kiedyś taki pomysł, ale jak na razie brak chęci... Obecnie mam białą obudowę, i niestety często się brudzi..

    OdpowiedzUsuń
  7. ja robiłam kiedyś taką, ale to było baaaardzo dawno temu;p był taki telefon wtedy, że można było wycinać obudowy do niego - bawiłam się w to ile wlezie;d

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry pomysł, zwłaszcza dlatego, że niestety, ale case'y są strasznie drogie!
    http://damekatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak ! i po co tu wydawac tyle kasy na pierdoły ;)

      Usuń
    2. Kasia Pliszczak proszę zaprosisz mnie, żebym mogła poczytać Twojego bloga?
      Pozdro dla wszystkich k-poperów

      Usuń
  9. genialne! matko, lecę po przeźroczystą obudowę! niestety chyba tylko jest jeden problem, mój telefon jest zaokrąglony, nie wiem jak ja to zrobię :D dzięki!

    OdpowiedzUsuń