2015/05/17

DIY plecaczek adidas


Witajcie po raz pierwszy w maju, jak zwykle jestem niesamowicie zalatana, ale wpadam na chwilkę
pokazać wam co ostatnim czasy udało mi się przerobić. Dziś zobaczycie plecak wykonany z Torby na zakupy, jak wpadłam na ten pomysł?  W szafie brakowało mi małego sportowego plecaczka, który będzie pasował niemal do wszystkiego, materiału żadnego niestety nie miałam więc tu pomysł z torbą. Przeróbka jak zwykle ekspresowa :P





Jak powstawał plecaczek, krok po kroku :


 Od torby odcięłam uszy, nie wyrzucałam ich gdyż później się przydadzą.
Permanentnym pisakiem namalowałam wzorek na logo, aby przykryć przetarcia,
 które się porobiły od użytkowania torby.
Następnie powbijałam ćwiek, większe i mniejsze, plecak będzie ciekawszy i można będzie 
łączyć go z bardziej elegantszymi rzeczami. W środku plecaka porobiłam dziurki przez które
wplotłam sznurówkę, która ściągnięta będzie zamknięciem. Na sam koniec - uszy, przyszyłam do nich kawałki łańcuszków, aby były dłuższe i doszyłam do reszty plecaka.






Na dzisiaj to tyle mam nadzieje że się podoba, pozdrawiam!



6 komentarzy: