2016/11/02

Bunnies - futrzane breloki do torebki


Hej kochani, pewnie zauważyliście już, że lubię takie dodatki, jak breloki do torebek , a te futrzane w szczególności. Dzisiaj pokażę wam alternatywę dla zwykłych pomponów - króliczki. 
Zdaję sobie sprawę, że na pewno nie wszystkim się podobają, słyszałam już opinie, 
że są dziecinne - no trudno, mimo to chcę wam pokazać jak można takie breloczki stworzyć 
samemu, może polubicie je tak jak ja ? :)


POTRZEBUJEMY :
-kawałki futerka
- kawałek eko skórki 
-wata lub wkład do wypchania
-igła, nitka, nożyczki 
-kawałek ozdobnej wstążki 
-karabińczyk
- koraliki/guziki/ćwieki (oczy i nos)
jeśli koraliki nie mają odpowiedniego koloru- lakiery do paznokci do pomalowania



 Jak zrobić?
Zaczynamy od zrobienia kokardki ze wstążki, mocujemy ją do karabińczyka.
Z futerka wycinamy potrzebne elementy : 2x kółko, jedno mniejsze drugie większe, 2x uszy.
Ze skórki wycinamy 2x uszy, takiego samego rozmiaru jak te z futerka, 2x "podwójne" łapki, 
tak jak na zdjęciach. Przygotowujemy oczy i nos, malujemy je jeśli jest taka potrzeba. 



Teraz robimy głowę, kółko przeszywamy na około, ale nie zawiązujemy supła, zostawiamy do póżniej. Kawałki na uszy zszywamy razem tak jak na zdeciu nr.2 na górze.
Bierzemy naszą "głowę" pociągając za nitkę stworzy nam się kulka, przyszywamy nasz nosek, uszka,oczy no i oczywiście karabińczyk. Głowę wypełniamy wkładem, jeszcze raz mocniej ściągamy nitkę i zaszywamy. Głowa gotowa.


Z kawałków eko skórki, które wcześniej wycięliśmy zszywamy łapki, wypełniamy je wkładem.
Z większego kółka robimy tułów, na takiej samej zasadzie jak głowę.
Łapki przyszywamy lub przyklejamy. 
Głowę i tulów zszywamy razem, pompon królik gotowy :)








 Tak jak widzicie, zrobiłam dwie  sztuki , brązowego robiłam na takiej samej zasadzie co szarego,
jedyne co zmieniłam to filc zamiast skórki.




Co o nich myślicie? Podobają się, czy to zupełnie nie wasz styl?

Pozdrawiam i życzę miłego  dnia.



9 komentarzy:

  1. breloczki króliczki to z#@ty pomysł ,wyglądają jak żywe zakochałam się i zapisałam na listę diy bomba !:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. super ze Ci się podobaja! :D w takim razie czekam na Twoja wersje<3 kochana !!!!

      Usuń
  3. Zdecydowanie to nie mój styl, ale tak czy siak podobają mi się u kogoś innego.

    A Twoje są wyjątkowe ! Nieoklepane, porównujac je do tych sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezeli to nie Twój styl, to tym bardziej się cieszę że Ci się podobają :)
      dziękuję ! :)

      Usuń
  4. Haha przekochane! Nosiłabym, ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny, a ja mam resztki takich futerek i już chciałam je wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  6. ponownie ja na tym poście lol :-D, chce dodać link do tych króliczków na swoim blogu i zachachmęcić jedno zdjęcie , mam nadzieje się się zgadzasz , jakby co napisz
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń