2016/03/15

Szklarnia IKEA i dekoracyjne doniczki


Na pewno widziałyście już mini szklarnie z ikei, to żadna nowość, 
ale ja dopiero doczekałam się swojej. Już dawno przeglądałam w internecie różne inspiracje na jej
aranżacje, bardzo podobały mi się te z  różnymi ziołami, kaktusami ale spotkałam również te
w których nie było roślin , a służyły jako np. ogromne świeczniki. 
Ja jako że nie mam dobrej ręki do roślin, postawiłam na te mniej wymagające, mam nadzieję że takie właśnie się okażą :) dodatkowo przerobiłam kilka małych doniczek, przydał się również biały 
żwirek i duża świeca. Znając mnie na pewno nie raz zrobię w niej jakieś "przemeblowanie"



Tutaj macie etapy powstawania głównie doniczek:




Przygotowałam : roślinki, zwykłe małe doniczki które kupiłam za grosze, ozdoby które będą potrzebne czyli kamień w kształcie serca i ażurową tasiemkę, białe kamyczki, farby akrylowe, lakier do spękań, klej i miedziane płatki do dekoracji i oczywiście pędzle.



Pomalowałam moje doniczki jedne na biało inne na szaro, kot jak zwykle "pomagał", 
poczekałam aż wyschną.



Jedną przyozdobiłam samą tasiemką, drugą pomalowałam lakierem do spękań, jako że był to mój pierwszy raz, wyszło jak wyszło :) podstawkę udekorowałam miedzianymi płatkami.


Czas na przesadzenie kwiatków. W niektóre doniczki wsypałam białe kamyczki i zaczęłam układanie w szklarence, o dziwo przypominało to jak dopasowywanie puzli, nie było tak łatwo 
jak mogło by się wydawać.



No i jest :









Pozdrawiam, miłego dnia!



12 komentarzy:

  1. Super aranżacja! :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota, pięknie się wszystko prezentuje.

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zyskałaś kolejnego obserwatora. ♡
    Jejku jako pięknie wygląda !
    Zaraz lecę do IKEI po tą mini szklarnie. :)

    ♡ Zapraszam do mnie ♡
    xmikuxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej super! to pokazuj na blogu co zdziałałaś chętnie zobaczę co wymyśliłas! pozdrowionka!

      Usuń
  4. Efekt suuper, megaa mi sie podoba!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się marzy taka szklarnia :) super aranżacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe pomysły świetnie wszystko się ze sobą komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń