2016/03/23

Wielkanocne pomysły DIY | Inspiracje


Święta już tuż tuż, zostało nam mało czasu, w moim przypadku na wielkie porządki i ewentualne przystrojenie naszego mieszkanka i zrobienia ozdób, czy jest tu jeszcze ktoś kto robi wszystko na ostatnia chwilę tak jak ja ?? ;)
 Co roku staram się wykonać coś nowego, innego. W tym roku postawiłam na dużego królika wyklejanego gazetami, królik właśnie sobie schnie, czeka go jeszcze malowanie, mam nadzieję że, zdążę pokazać go wam jeszcze przed świętami. Tymczasem znalazłam dla was trochę wielkanocnych pomysłów, inspiracji, mamy jeszcze trochę czasu więc, mam nadzieje że je wykorzystacie. 






JAJKA ZE SZNURKÓW 





POMPONOWE KRÓLIKI 






SŁOIKI NA SŁODKOŚCI I OZDOBY





JAJKA STYROPIANOWE DECOUPAGE






KOSZYCZKI Z SERWETEK






OBRAZKI ZE ŚWIĄTECZNYMI MOTYWAMI






CZARNO BIAŁE PISANKI MALOWANE MARKEREM






WIELKANOCNE WIANKI





KARTKI DLA BLISKICH







ŚWIECZKI W SKORUPKACH





KOSZYCZKI FILCOWE





PAZNOKCIE






KURY Z TEKTURY





JAJKA ZE WSTĄŻKAMI





Jeżeli nie macie jeszcze wielkanocnych ozdób to ostatni dzwonek, do dzieła :)
Pozdrawiam!









4 komentarze:

  1. Genialne inspiracje :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki dziewczyny! ja sama się zainspirowałam i w tym roku mam czarno szaro białe ozdoby, tak mi sie spodobało, zaraz zabieram się za kolejny post! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń